U bevindt zich hier:

Bon printer werkt niet.

Als de printer niet werkt, kan dit verschillende oorzaken hebben.
U kunt de volgende punten controleren:
• Is de stroomkabel goed aangesloten? Zit hij in de printer? Zit hij in het stopcontact? Is de printerkabel goed aangesloten met de kassa?
• Krijgt de printer stroom? Dit kun je zien aan het groene lampje dat brand bij ‘power’.
• Branden er ongebruikelijke lampjes die rood of een andere kleur zijn?
• Is er iets fout met het papier in de printer?
• Als u de bovenstaande stappen hebt doorlopen en de printer werkt nog niet, kunt u de printer resetten:
Zet de printer uit,
houd de feedknop ingedrukt en zet de printer weer aan,
laat de feedknop na 10 seconden los en zet daarna de printer weer uit/aan. Er zou nu een lange testbon uit moeten komen.
• Geeft de kassa een print-port error aan, dan kan het zijn dat een kabel ingang kapot is.
U kunt dan de kabel in een andere ingang van de kassa steken. Echter om hem dan werkelijk te laten werken, moeten daar wel instellingen aangepast worden in de back office.
Als de bonprinter nog niet werkt, neemt u dan contact op met ons.

 
LinkedIn Twitter Email ons